[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2013. Jún. 5., Sze, 10:42:45 CEST

Vegulis csak egyeterteni szeretnek, szerintem ez a profi hozzaallas. Ahova
nem vesznek fel, azzal amugy is csak a szopas lenne.

Meg egy eszrevetel: az interjuztato mindig azt kerdezi, amivel kapcsolatban
legalabb a valasz felfogasara van eselye. Na ezert van az, hogy pl a
jelenlegi munkaadomnal orokke linuxos kerdeseket (pl bash scripteles,
python) tesznek fel java programozo jelolteknek es aztan huzogatjak a
szajukat, hogy "ezt se tudta, milyen java programozo az ilyen". Ha nekem
kellene windows rendszergazdit felvenni, lovesem se lenne hogy mit
kerdezzek. Szoval ezt korrekten csinalni nehez munka lehet.