[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jún. 5., Sze, 12:14:53 CEST

Azért ez az állítás nem mindig és nem mindenütt igaz. Igaz akkor ha a cégnél sok párhuzamos projekt fut és a belső átcsoportosítások könnyen mennek. Még ha az első teljesül is, akkor is ha a fejlesztőnek sok háttérinfót kell tudnia a business domain-ről, akkor ez már nem olyan egyszerű (nem szívesen vesz ki az ember egy expert-et és teszi máshová ahol novice lesz).

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.
GUI Service Center
Mobile Solutions Team, Development Center Danube
Neumann János u. 1/e
1117 Budapest
Hungary
Phone: +36 1 887-2815