[Javalist] Könvek

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Jún. 10., H, 01:15:57 CEST

Fenntartom, hogy tudatlansagom okan teljesit rosszul az ES nalam.
Nekem ez meg uj technologia, kb. ket honapja foglalkozom vele, de nem
folyamatosan, csak amikor idom engedi. Ezzel egyutt nekem is tetszos
cucc, es dokumentaciojanak minosege ellenere adminisztratori oldalrol
egesz kenyelmesen hasznalhato. Valamint a jo API-knak koszonhetoen
alig kell foglalkoznom a belso mukodesevel.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu