[Javalist] EJB3 vs OSGI

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Jún. 10., H, 12:22:16 CEST

Hi,

Sorry, már a subject is úgy hülyeség ahogy van (almát a körtével), de hát az ügyfélnél ezen a "munkanéven" fut az érvek ütköztetése.
Igazából a következő a kérdés:

Van nekünk egy Liferay frontend mögé illesztett OSGI keretrendszerre épülő backend megoldásunk, ami évek óta atombiztosan jól működik. Igaz JDBC-t használ, de ahogy néztem a Hibernate-t sem gond beilleszteni az OSGI alá. Vagy Springet. A JPA már problémásabb, de talán azzal is megküzdenénk.

Ezzel szemben áll az ügyfélnél az EJB3, merthogy ez a "stratégiai irány".
Igaz egyetlen sikeres projekt sem támasztja még alá a stratégiát.

Mondjatok nekem okosságot, akár linket korrekt összehasonlításról (nyilván almát az almával…).

Vagy akár olyat, hogy miért _ne_ EJB3.

Köszi!
--
Üdvözlettel,