[Javalist] tomb hiba

Bara Zoltan zoli at sigmasoft.ro
2013. Már. 10., V, 19:11:18 CET

Sziasztok

Van itt egy jelenseg amit nem ertek tabla erteket elmentenem
tablaTemp-be majd valtoztatom
a tablat es vissza kene tolteni az eredeti ertekeket.
Eloszor probalkoztam a tabla = tablaTemp utasitassal persze sikertelenul.
Aztan olvastam hogy System.ArrayCopy a megoldas.
De nekem megse ugy tunik.
Ime a kodreszlet:

public class Sudoku extends Observable {
     private Ertek tabla[][] = new Ertek[9][9];
     private Ertek tablaTemp[][] = new Ertek[9][9];

// visszaad egy ket dimenzios tombot ami tele van a tabla elso
lehetseges soraival
      e = elsoSorGenerate();

//atmentem a tablat hogy legyen meg az eredeti

             for (int sor = 0; sor < tabla.length; sor++) {
                 System.arraycopy(tabla[sor], 0, tablaTemp[sor], 0,
tabla[sor].length);

             }

     if (e[tablaMutato][0] != 0){
                     for (int oszlop = 0; oszlop < 9; oszlop++) { //ITT
A HIBA ATIRODIK A TEMP ARRAY IS
tabla[0][oszlop].setErtek(e[tablaMutato][oszlop]);
                     }
                 }

Na ezt nem ertem hogy mutat arra cimre a tabla es a  tablaTemp, hogy
lehet megvaltoztatni a tabla ertekeit hogy megmaradjon a tablaTemp.

Udv
Zoli