[Javalist] (kissé offtopic) fájlok automatizált szétosztása felhasználók között

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Már. 11., H, 20:08:18 CET

> Tényleg ám: valaki kérdezte, hogy csak egy program fájljait kell
> szétosztani, vagy mindenfélét. Mindenfélét. Bináris EXE-t,
> XML-t, .jar-t. Hierarchikus hálózatban, a csúcstól indulva lefelé,
> először a körzeti gépekre, majd a felhasználókhoz. Kell tudnia törölni,
> ha szükséges.

Én biztos, hogy rsync-et használnék. Főleg ha kicsi a változás az egészhez képest.
Egész gépeket lehet így 20 perc alatt szinkronizálni.
Ha nagyon sok végpont van, és félő, hogy a központ sávszélességét megeszi, akkor
be lehet vezetni a kétszintű rsync-et, először a körzeti gépekre, majd mondjuk 2 óra
múlva a végpontokra.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos