[Javalist] hétvégi projekt

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Már. 12., K, 09:30:17 CET

OK, de ha jól érem, akkor te most maven-ről beszélsz? Mi a helyzet ANT esetében, vagy általánosan javac-cal? Persze majd megnézem, de hét közben nincs időm, mert dolgozom, meg most a hétvégéim is egy kicsit sűrűek lesznek: költözés, meg ilyenek.

Most így utólag visszagondolva, nem teljesen tudatosan, de azért nem néztem utána, mert nem is az érdekelt első körben, hogy hogyan lehet megvalósítani, hanem, hogy mennyire lesz használható/populáris ez az annotációs megközelítés.

BTW: Közben rájöttem, hogy pl. nem lehet exception-t dobni a fluent api metódusokból, mert azt nem fogja jól kezelni.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805