[Javalist] Webservice

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Már. 15., P, 14:39:40 CET

Sziasztok,

Két kérdésem lenne a tárgyban:

1.

A legtriviálisabban HTTP & XML-en keresztül szeretnék webservice-t meghívni
http-n (nem https-en).

A gáz az, hogy password protected a cucc.

A wsdl-ig már eljutottam avval, hogy az url-t úgy adtam meg hogy
http://username:password@server:port

A probléma az, hogy magát a funkciót már nem tudom meghívni, mert nem tudom
hol kéne megadni a username/password-öt.

Próbálkoztam a SOAP_UI-val is.

Azzal tökéletesen meg tudom hívni a webservice-t.

Neki is kétszer kell megadni a user/pass-t alapesetben.

Egyik lehetőség lenne kicsiklandozni a SOAP_UI-ból, hogy effektíve milyen
XML-t küldött a server felé:

A másik lehetőség, hogy ezt SOAP_UI-tól függetlenül is kéne tudnom, csak nem
tudom :-)

2.

MNB-árfolyam és webservice szintén HTTP & XML, itt nincs jelszó :-)

Auth Gábornak volt egy ilyen cikke.

http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/2011/01/08/MNB+Webservice

Ő ilyesfélét kap webservice-hívás után:

<![CDATA[<MNBCurrencies><Currencies><Curr>ATS</Curr><Curr>AUD</Curr><Curr>AU

Én meg sajnos ilyet:

(1)    Nincs ![CDATA[ valamint

(2)    belül a stringben &lt; és &gt; -k vannak kacsacsőrök helyett.

Ez normális? Én bénázok?

Köszönettel:

MM