[Javalist] motiváció

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2013. Május. 15., Sze, 13:19:26 CEST

Sziasztok!

Most már válaszolhatok az első kérdésre, ezért érdekelt a dolog:
https://www.facebook.com/BetVictorBudapest

A Drive könyv felénél tartottam, amikor megírtam a kérdést, azért nem
néztem meg a videót, hogy ha már elkezdtem befejezzem. Azóta
befejeztem. Jó gondolatok vannak benne bő lére eresztve, de tetszett.

Kaptam sok hasznos választ, köszönöm a véleményeteket!
A motivációs témát majd még boncolgatjuk a facebook oldalon, ott is
remélem lesznek értékes hozzászólások.

Jó újra itthon lenni, remélem hamarosan találkozunk valamilyen rendezvényen!

Magyusz