[Javalist] maven embedded glassfish

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Május. 24., P, 16:42:20 CEST

Az a baj szerintem az ear-ral, hogy az valojaban 1 war + 1-tobb jar kombo,
tehat nem egy sima war, amit csak ugy lehet deployolni mappabol.

Nem tudom, hogy az ejb-t peldaul hogy tudnad mappaszinten deployolni, mivel
az csak egy lib valojaban. Specko, de akkor is csak egy lib...

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu