[Javalist] eclipse config mentés->visszatöltés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Május. 25., Szo, 20:49:59 CEST

Szerintem lehet ilyet, Linuxon a home konyvtar .eclipse mappajaba ment, ha
jol tudom, Windowson meg szerintem az %user.home%\AppData\Roaming mappan
belul valahova. De mar regen eclipseztem, ugyhogy lehet nem vagyok teljesen
up-to-date, de en innen indulnek keresgelni.

Nem hiszem, hogy Windowson olyan sok registry elemet tarolna, egy
multiplatform app nem szokott olyat, ettol nem kell tartani.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu