[Javalist] Java fejlődés J2EE tanulás önképzés

András Csányi sayusi.ando at sayusi.hu
2013. Május. 27., H, 09:27:54 CEST

Jáj, erre a könyvre emlékszem. Nem volt valami jó. Bár, JEE
környezetben annyi "szar" - egy-egy feladatra van vagy 10 eszköz
mindig - van, hogy ember legyen a talpán, aki átlátja. Külön
procedúra, hogy kitaláld mire mi a jó és lehámozd, hogy mi van a
bullshit alatt és ha ezt megtetted, akkor még mindig ott van a
dokumentáció kérdése.