[Javalist] eclipse dialog box editor nyűg

Zsolt Gádori takuan at freemail.hu
2013. Május. 31., P, 09:42:00 CEST

Sziasztok!

Létrehoztam egy GWT példaprogramot. Nem saját kézzel, hanem amit az eclipse
ajánl, mikor új GWT projektet hozok létre.
Próbálok megnyitni egy dialog boxot eclipse-ben, és amikor a "design" fülre
kattintok, az alábbi üzenetet kapom:

GWT Designer uses the SWT Browser widget to render the GWT UI. SWT Browser
requires:

   - a xulrunner installed in the system (see the table below for supported
   xulrunner version, please don't use custom-built or beta versions);
   - xulrunner arch meets the arch of the environment used (ex., 32-bit
   xulrunner won't work with 64-bit Eclipse/JVM and vice versa);

A rendszer:
debian7 up-to-date
Version: Indigo Service Release 2
Build id: 20120216-1857

Ebből a xulrunner dologból a 10.0.12esr-1 van telepítve (a debug csomagok
is) rendszer szinten.

Minden programból, illetve modulból a rendszerhez ajánlott van telepítve,
tehát nem tartom valószínűnek, hogy 32-64 bit csomagütközés volna.

Az eclipse-ben az swt modulok telepítve vannak.

Az eclipse nem jelez függőségi hibát, hogy neki valami csomagja hiányozna,
vagy verzióproblémája volna.

Amúgy az eclipse rendesen működik, ha elindítom példaprogramot, akkor
fordítja, futtatja, süt-főz-mosogat. Működnek a GWT modulok is hiánytalanul.

Lécci valami ötletet mondjatok, mert nem áll össze a kép, mi hiányzik még.

Köszi:
GZsolt.