[Javalist] Javalist elérhetőség

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Nov. 11., H, 19:48:32 CET

Hi,

Ezzel azert nem teljesen ertek egyet (bar IRC-re sem vagyunk tul sokan)
ettol fuggetlenul pl nem egy google csoportba vagyok feliratkozva (aminek a
tagletszama is bovul rendesen, szemely szerint nekem jobban bejon mint
mailman, de izlesek es pofonok), bar igaz mostanaban a problemakat az
emberek inkabb stackoverflow-ra toljak fel mint levlistara.

De a velemenyem az hogy egy-egy feliratkozas link nemarthat.

Boci

b0c1
Skype: boci13, GTalk: boci.boci at gmail.com