[Javalist] IntelliJ IDEA

Ekati Bt. ekati at kabelszat2002.hu
2013. Nov. 12., K, 05:09:39 CET

Sziasztok!

Totál kezdő vagyok JAVA-ban ezért elnézést kérek az esetleges hülye
kérdésekért de el kell kezdeni valahol. Elég sok mindent olvasgattam már
de még mindig elég nagy a katyvasz a fejemben, kellene már egy kis
sikerélmény. Szóval lenne itt egy listatárs aki érez annyi erőt magában,
hogy a fenti program működésével kapcsolatban a kezdő lökést megadja?
Konkrétan a "Hello world" helyett egy dialógus ablakot szeretnék
létrehozni de túl sok a probléma a project beállításaival. A problémák
zöme a felszínes angol tudásom miatt van, de ha a Delphi-t sikerült
megtanulnom eznnek is mennie kell!
Előre is köszönök bármilyen segítséget.

NagyZé