[Javalist] Javalist elérhetőség

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Nov. 13., Sze, 12:06:16 CET

Gabor, ezert mondtam mar korabban, hogy jo lenne attenni a listat
Google Groups-ba. Az mostanaban nagyon felkapott, mert valahol feluton
van a levlista es a forum kozott. Technikailag ugyanugy egy levlista
az egesz, viszont a GG felulete nagyon osszetevesztheto egy forumeval,
igy sokkal vonzobb mindenki szamara. Persze, azt nem tudom, hogy admin
oldalrol mik a korlatjai a dolognak, de azt latom, hogy egyre tobb
projektnek nyilik GG csoportja, ami szerintem nem igy lenne, ha nem
mukodne a dolog. Altalaban az ingyenes projektek ritkan nyitnak olyan
csatornat, amit nem hasznal senki.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621