[Javalist] maven függőség verziók rögzítése

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Nov. 18., H, 09:14:20 CET

"egyesek szerint". Igen, sajnos nem kaptam pontos infót, csak ilyen pletyka
jellegű dolgot.
"nagyon utana kellene nezni a dolgoknak" pontosan ezt fogom tenni, csak
mielőtt órákat cseszek el rá, gondoltam megkérdezem itt, hátha valaki élből
meg tudja erősíteni vagy meg tudja cáfolni.

Olyasmire gondoltam, hogy unit teszteléshez használunk valami könyvtárat,
ami behoz bizonyos verziójú tranzitív függőséget (T.jar). Ezt a T.jar-t
compile time-ban is használjuk tranzitív függőségként, csak más verzióval.
Kérdés, hogy melyik verzió fog futni unit tesztelés közben és melyik kerül
be az assembly pluginnel készített distro-ba. Ennek fogok utánanézni,
hacsak valaki nem írja ide a megoldást.