[Javalist] UI prototipus keszites

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Nov. 26., K, 10:50:33 CET

Udv a listanak!

Egy aprocska munkam kapcsan megalmodtam par felhasznaloi feluletet.
Mielott nekiallok megvalositani, ki szeretnem probalni, hogy mennyire
kenyelmes/kenyelmetlen hasznalat kozben. Ehhez keresnek valami
megoldast, aminek segitsegevel gyorsan tudok mukodo UI prototipust
kesziteni. Kb. ezek a szempontok lennenek:

- Web feluletek prototipizalasat szeretnem vele csinalni.
- A fokusz kifejezetten az UI-n van, nagyon buta szerver oldali logika
kerulne moge.
- Nem erdekel a design, nezzen ki valahogy. Aztan, hogy ezt a
legtrendibb HTML5-el eri el, vagy tablazat + spacer gif, az mar az o
maganugye
- A felhasznaloi komponensek hasznalata egyszeru legyen, ne kelljen pl.
1 orat eltoltenem azzal, hogy egy fa komponensbe belegyomoszoljem
megjelenitendo adatokat.
- Preferalt nyelvek: Java, Groovy, PHP, de johet mas is, legrosszabb
megtanulom oket.

Kivancsi vagyok a velemenyekre, ki mivel csinal ilyesmit?

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter