[Javalist] UI prototipus keszites

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Nov. 26., K, 11:02:43 CET

Vitathatatlan a papir + rotring rugalmassaga, de van 1-2 problema vele.
Egyreszt iszonyura pazarlonak tartom a papirt ilyesmire (nem, nem vagyok
sotetzold, meg csak vilagos se), masreszt kicsit korulmenyesenek erzem
azt, ha csak egy kicsit akarok modositani a feluleten. Ilyesmire inkabb
az Inkscapet hasznalom.