[Javalist] Agilis projekt

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Okt. 1., K, 20:26:41 CEST

Hali,

Eszemben sincs folytatni a temat, ez csak egy link. Erdekes dolgokat
feszeget, felig-meddig idevagoakat. Ne valaszolj ra.
http://csakatesztemenkeresztul.blog.hu/2010/08/01/ismeretlen_alkalmazas_tesz
telese

Tanulságos volt köszi. :)

Ma hallottam egy bonmotot félfüllel, dobtam is el az agyamat menten:
Specifikáció alapján bárki tud implementálni.
Ha van speckó, elviszik Indiába az implementálást, ahol az indiai
programozóórákat "kilóra" veszik
Volt egy fószer USÁ-ban, aki ilyet csinált munkahelyén, amíg meg nem bukott:
saját melóját outsource-olta, így. :)).

De azonban ellenben viszont a "konzulens" az az ember, akinek nem kell
specifikáció, úgy is szállít, így ő több pénzt kérhet, hiszen mekkora ász
emiatt.

MM