[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Okt. 3., Cs, 20:08:13 CEST

Mutatnál egy ilyen videót?

Of course, bár offtopik és szétszed minket a levlista, például rejtett marketingért ;), de egy életem egy halálom itt a főlink:

http://www.youtube.com/user/tnsnamesoralong

MM

PS: Közben intenzíven agyalva rájöttem egy vésztartalék megoldásra, csak nem tudom mennyire működőképes és jó, viszont ha úgy menne, ahogy gondolom, akkor szempontjaim alapján optimális :)
Minden YT-videómat public-ból unlisted-re állítom és blogspotra költözök a kommentekkel és szervezéssel.

Ez megoldaná azt, hogy a YT-operátorok csak a publikus videóknál nem bírnak magukkal (feltételezem)
Unlisted videónál van url, elvben beágyazható tehát a videó (feltételezem) és a link akárkinek, akármikor elküldhető, megosztható, restrikció nélkül élvezhető, statikus html, blogposztba berakható
A szükséges YT-funkciók megmaradnak (viewcount, like, rendezett megjelenítés stb.), nem kellene reimplementálnom őket.: mindenből azt veszem ki, amire való.
A nagy kérdés, hogy mivel ez a scenario nem éri meg a YT-nak (haszna semmi, de adja az ingyen a GB/TB-nyi tárhelyeket), mikor unja meg és töröl ki a francba.
Az a baj, hogy én a YT-ot, mint céget annnnnnyira utálom és nem bízom meg bennük (közvetlenül a facebook után második helyen), hogy kényszeres menekülési kényszerem van. ;)