[Javalist] Youtube-ról leköltözés

bognár attila attila at netalfa.hu
2013. Okt. 4., P, 09:23:48 CEST

> Nyilván itthon is megvan a backup és nyilván tudom újra feltölteni őket
> szükség esetén. Csak az a gond, hogy ehhez én is kellek.
> Nekem az kellene, hogy amit feltöltök az relatíve nagy valószínűséggel
> mondjuk 99.9999%-ban maradjon is meg eztán, ne legyenek meglepetések, ne
> kelljen vele foglalkozni, fel se merülhessen a dolog.
> Az S3-on fel sem merül (ilyen valószínűséggel), a YT-on viszont igen.

Ha fizetős a szolgáltatás, akkor addig él, amíg fizetsz. Valószínűleg
lehet automatizálni életeden túl is, de viszonylag végesen szerintem. Jó
minőségnek meg szokták kérni az árát, csodák nem jellemzők.
Ha ingyenes a szolgáltatás, akkor simán megmaradhat azután is, hogy már
nem vagy. Ehhez elég jól be kell lőni, hogy melyik szolgáltató lesz a
leghosszabb életű, a YT szerintem az esélyesek között van.

Ingyenes esetén esélyesebb olyan "rajongót" találni, aki életedet
követően is feltölti valahova, ha törlésre kerül, mint aki fizeti a díjat.

Fogalmam sincs, hogy mekkora az esélye a törlésnek, azaz például hány
havonta várható és akkor mennyi munka visszatölteni, szubjektíven kis
esélyét látom. Nekünk még mindig megvannak az 5 éve feltöltött családi
kisfilmeink.