[Javalist] dotCMS, MagnoliaCMS, hippoCMS

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Okt. 4., P, 14:43:20 CEST

Helló,

A subjectben szereplők közül én csak a magnolia-t láttam közelebbről, meg a dotCMS-ről olvastam.
A magnolia egy szerencsétlenség, a dotCMS jó lehet, de azért az csak egy cms és nem egy portál.

Technológiai szempontból ajánlom a Liferay-t, nagyon.

Viszont:

- baromi meredek a tanulási görbéje
- egy sikeres projekthez célszerű megtanulni Liferay-ül gondolkozni, ez nem megy mindenkinek

Amit írsz az messze nem "impossible mission" kategória, abszolút ideális "beszálló projektnek" látszik.
Ha kell segítség, szólj.

Üdv,
Ákos