[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 4., P, 18:15:15 CEST

Csak egy dologra reagalnek: tevedsz abban, hogy neked nem kell a konverzio.
Akar HTML5 akar Flash alapu lejatszot hasznalsz a weboldaladon, mindig a
megfelelo formatumra kell hozni a videokat. Raadasul HTML5 eseteben rogton
2-3 formatumot is tamogatnod kell...

En nem becsulnem le a YT technikai donteseit, okkal teszik amit tesznek...
A jogi dontesek meg egy teljesen mas kategoria.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.