[Javalist] Youtube-ról leköltözés

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Okt. 7., H, 09:45:33 CEST

Szerintem a minosegromlas a kiindulo formatumtol is fugg. Nem
probaltam ugyan, de ha HD videokat toltesz fel eleve, es azokat szeded
vissza, akkor olyan nagy minosegromlas nem lehet, foleg ha eleve olyan
formatumban toltesz fel, amit a YT alapertelmezesben hasznal (legtobb
esetben ez ugy remlik az MPEG-4). Azt is ketlem, hogy nincs leirva a
YT sugojaban a preferred format - ez altalaban azert van, mert ok ezt
hasznaljak, vagyis ha ilyet erzekelnek, jo esellyel nem fognak
konvertalni, vagy ha konvertalnak is, mivel ugyanabba a beallitasba
konvertalsz, nem lesz szamottevo minosegromlas. Ezeket mind-mind
erdemes atgondolni.

Es igen, el tudom kepzelni, hogy ha egy konvertalt (es minosegromlott)
videot visszatoltesz, plane ha nem a HD verziot nezzuk, akkor
fellephet minosegromlas. Pont ezert kell minden videot amit csak lehet
HD-ben feltolteni. Mert ott van annyi pixel, hogy nem veszes a
minosegromlas.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621