[Javalist] nagy kódbázis

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2013. Okt. 15., K, 11:09:56 CEST

Hi!
A lokális Mercurial repók mérete szigorúan monoton nő a history miatt és
minden fejleszőnek a teljes repó rajta kell hogy legyen a gépén.
Az IDE -nek (Eclipse) szüksége van pár percre, míg összeszedi magát
induláskor, repó updateléskor, stb.
Ezek nem kritikus dolgok még, de 1-2 év múlva azokká válhatnak.