[Javalist] nagy kódbázis

András Csányi sayusi.ando at sayusi.hu
2013. Okt. 16., Sze, 09:30:25 CEST

2013/10/16 Gábor Garami <gabor.garami at hron.me>:
> Nem ismerem melyen a Mercurialt, de nem nagyon lattam konnyu kezelesi
> lehetoseget a tobb repos felallashoz a Git-tel ellentetben.
>
> Az, hogy az IDE lassan tolti be a cuccot, meg nem feltetlen
> kell/kellene hogy indokolja a szetvalasztast, am ha mindenkeppen
> ilyesmiben gondolkodtok, esetleg fontoljatok meg a Git-re valtast is.

Ha már a több repónál tartunk... Ha van egy projekt, ahol több repó,
akár 10-20 van összepakolva egy maven projektbe (minden jar egy repo),
akkor hogyan lehet azt értelmesen kezelni git-ben? Van olyan tool, ami
átfogja ezt az egészet? Ha van mennyire megbízható? Kicsit fárasztó
minden repora külön klattyingatni, főleg, hogy van olyan fejlesztés,
ami több reppót érint.

--
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --
http://facebook.com/andras.csanyi