[Javalist] nagy kódbázis

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Okt. 16., Sze, 09:43:10 CEST

Hi,

beleszolok en is, privat repora en gitlabot hasznalok, tokeletessen
mukodik, jenkinsel szepen egyutt mukodik, github like interface, van benne
wiki, alap issue management (egyutt tud mukodni redmine-al es jiraval) es
mindent tud amit szerintem tudnia kell ...

"Kicsit fárasztó minden repora külön klattyingatni, főleg, hogy van olyan
fejlesztés" - itt nem igazan ertem mit szeretnel, commit/push-olni az oszes
repoba egyszerre, nem az lenne pont a lenyeg hogy kulon tudod oket kezelni?
(esetleg scriptel vagy maven parent projectel megoldhato lehet hogy osszes
modult commit/pusholja)

b0c1

Boci
Skype: boci13, GTalk: boci.boci at gmail.com