[Javalist] nagy kódbázis

András Csányi sayusi.ando at sayusi.hu
2013. Okt. 16., Sze, 09:54:40 CEST

2013/10/16 János Háber <janos.haber at javaportal.hu>:
> Hi,
>
> beleszolok en is, privat repora en gitlabot hasznalok, tokeletessen mukodik,
> jenkinsel szepen egyutt mukodik, github like interface, van benne wiki, alap
> issue management (egyutt tud mukodni redmine-al es jiraval) es mindent tud
> amit szerintem tudnia kell ...

Na ezt megnézem magamnak!

> "Kicsit fárasztó minden repora külön klattyingatni, főleg, hogy van olyan
> fejlesztés" - itt nem igazan ertem mit szeretnel, commit/push-olni az oszes
> repoba egyszerre, nem az lenne pont a lenyeg hogy kulon tudod oket kezelni?

Vannak esetek, amikor mindet kell egyszerre piszkálni. Új branch,
status lekérés, stb. A másik oldala ennek, hogy egy-egy feature
fejlesztés során minden repóban létrehozom ugyanazt a branch-et és a
commit és a push kényelmes ha egyszerre történik. Lehet, hogy nem jó
módszer maga az elképzelés, de egyelőre így működik a fejemben a
világ.

> (esetleg scriptel vagy maven parent projectel megoldhato lehet hogy osszes
> modult commit/pusholja)

Van ilyen szkriptem és azon gondolkodtam, hogy kellene farigcsálni
valami toolt, ami ezt megcsinálja és megtanulni egyúttal pythonul. De
egyre kevesebb időm van és oda kell figyelnem, hogy mire és mennyi
időt használok el.

--
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --
http://facebook.com/andras.csanyi