[Javalist] Mit hoz a jövő?

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Okt. 17., Cs, 20:41:45 CEST

Én rendszeresen jártam a JUM-okra, de Zürich messze van.

Nem írnak az emberek? Ez van. Fact of life. Én írok a saját blogomban, és azt is sokan olvassák, van kb 200 rendszeres olvasó, de egyre kevesebb a komment. De ez nem baj, ez ilyen. Semmi sem örök, egyelőre van kedvem, bírom is írom.

A meetup jó ötlet, ott adott egy know-how hogy hogyan kell az ilyet szervezni. Javaslom a 10minutes vendéglőt helynek, nem tudom mennyit kérnek, de szerintem kifizethető, mert az agilis meetupokat is ott tartják. És ott van egy nagyon nagy Java fejlesztő forrás, ahonnan csak lesétálnak az emberek este egy JUM-ra (EPAM). Tudom opportunizmus, és könnyen elfajulhat "epam" rendezvénnyé, de talán az sem tragédia, ugyanakkor ha van egy kritikus tömeg, meg előadók, akkor talán a többi is könnyebben megy.

Tán még egy jó Internet vonal is akad, és akkor még az is előfordulhat, hogy remote előadókat is találhatsz skye-on keresztül, vagy hasonlók.

Google-nak is van valami hasonló szoftvere, sose próbáltam, de esetleg szervezhetnél teljesen online JUM-ot is? Nah, most elengedtem jól a fantáziámat.

--
Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.com
+41791542095