[Javalist] Mit hoz a jövő?

Ákos Gábriel akos.gabriel at i-logic.hu
2013. Okt. 18., P, 12:15:24 CEST

Szerintem egyáltalán nem fáj ugyanazt több helyen publikálni.
Lehetne a javaforum ilyen szempontból egy content aggregator, ha az eredeti cikkre a hivatkozás megvan, és a tartalom licensze megengedi a másolást. (nagyrészt szerintem meg szokták a szerzők engedni).
Ehhez persze szerkesztőség kell, szintén munkával jár, magától semmi se működik.

És igen, az élet sűrű, az embernek soxor a saját blogját sincs ideje írni, pedig hasznos tartalom volna bőven.

Üdv,
Ákos