[Javalist] Mit hoz a jövő?

auth.gabor at javaforum.hu auth.gabor at javaforum.hu
2013. Okt. 18., P, 18:35:24 CEST

Hi,

> Én rendszeresen jártam a JUM-okra, de Zürich messze van.

:)

> Nem írnak az emberek? Ez van. Fact of life. Én írok a saját blogomban, és
> azt is sokan olvassák, van kb 200 rendszeres olvasó, de egyre kevesebb a
> komment. De ez nem baj, ez ilyen. Semmi sem örök, egyelőre van kedvem,
> bírom is írom.

A "nem írnak" az értendő, hogy kevés a megjegyzés és a válasz, de ez
valamennyire természetes egy bizonyos "kritikus" tömeg alatt... :)

> A meetup jó ötlet, ott adott egy know-how hogy hogyan kell az ilyet
> szervezni. Javaslom a 10minutes vendéglőt helynek, nem tudom mennyit
> kérnek, de szerintem kifizethető, mert az agilis meetupokat is ott
> tartják.

A helyszín a legegyszerűbb, akár minden alkalommal máshol lehetne tartani,
annyi lehetőség van... előadót nehéz vadászni.

> És ott van egy nagyon nagy Java fejlesztő forrás, ahonnan csak
> lesétálnak az emberek este egy JUM-ra (EPAM).

...ha lesétálnak. :)

> Tán még egy jó Internet vonal is akad, és akkor még az is előfordulhat,
> hogy remote előadókat is találhatsz skye-on keresztül, vagy hasonlók.

Ehhez megfelelő technika kell, de valóban megoldható.

Bye,
Auth Gábor