[Javalist] Mit hoz a jövő?

Szomor Attila aszomor at szomor.hu
2013. Okt. 19., Szo, 10:43:30 CEST

Szervusztok,

Először is örülök, hogy újra éledt a lista ez is már haladásnak tűnik.
Részemről szeretem a szakmai cikkeket és előadásokat olvasni és
hallgatni, sokat lehet belőlük tanulni.

Gondolom többen vannak akik hetelnek és könnyebb volna egy hétköznapi
előadást meglátogatni nem a családtól elvonni az amúgy is kevés időt.

Ennek ellenére tervezem hogy a November 9. előadásokra elmegyek, több
okból is pl a Java EE7 is érdekel, de ugyan úgy hetelő volt kollégám
(ráadásul kis gyermeke is van) még előadást is bevállalt akkor
valószínűsítem tartalommal is rendelkeznek majd ezek az előadások!

Az élet azért közbe szólhat, de mindenkinek ajánlom, az aktív embereknek
Zürich-ben és Budapesten (de képzeljétek el vidéken is vannak ilyenek)
valamint a többi közösséget mozgatóknak jó erőt egészséget kívánok!

Attila.