[Javalist] Mit hoz a jövő?

Mester József mesterjoco at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 14:22:41 CEST

Sziasztok.

Nekem van véleményem erről de nem leszek vele népszerű. :-)
Az itt folyó párbeszédek néha egészen magasröptűek tudnak lenni, de
sajnos a legnagyobb része sima bullshit.
Néha sima, néha szakmai bullshit.
Amit kezdőként hiányoltam az az alapszintű segítségnyújtás teljes hiánya
volt.
Egyszerű dolgokkal nem igazán lehetett benneteket zavarni, egy két
kivételtől eltekintve senki nem válaszolt az ilyenekre.
Mivel általában nem szokás senior programozóként születni ezért a kezdők
felkarolása szerintem elég fontos lenne a közösségépítés szempontjából.
Később már haladóként is kérdeztem egyszer egyszer konkrét dolgot, de
akkor sem igazán tudott/akart? senki sem válaszolni.
Tényleg! Van itt olyan akik konkrétan PROGRAMOZIK ?? Mert néha úgy
tűnik, hogy csupa főnök van itt aki fejlesztő környezetet csak a
beosztottak gépén lát.
Na jó ez kicsit lehet erős volt.
De ébresztőnek szerintem jó volt. Nem kívül van a hiba. :-)

Állásinterjún voltam és említettem, hogy olvasom a java-listát. Az
interjúztató mondta, hogy ő is volt fent de olyan haszontalan, hogy
leiratkozott.....
Ehhez nincs mit hozzászólnom...

Mester József