[Javalist] Mit hoz a jövő?

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2013. Okt. 24., Cs, 15:19:01 CEST

hello,

Megütötte a szemem a facebook-ról szóló rész.
Nem a reklám helye, de a G+-on nagyon jó kis cikkeket lehet olvasni a
szakmából.
Talán érdemes ide is feltenni a cikkeket, pláne ha angol nyelvűek.

Nincs annyi önérzetes mélymagyar -legalább is azokon a csoportokon,
ahova regisztráltam-, messze jobb a színvonal mint a fb-on.
Teszem hozzá, hogy én a tavasszal amikor a fb kidobta az android
einstandoló szoftverét és beharangozták, a teljes követhetőséget, azonnal
megszüntettem a tagságomat.

Persze, most majd jön a flame, hogy a google is nagy testvér és az is
követ, de nekem kevésbé pofátlannak tűnik és szerencsére még az
egységsugarú pártkatonák és egyéb trollok is elkerülik.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu