[Javalist] 20GB+ heap dump megnyitása

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2013. Okt. 31., Cs, 03:27:44 CET

Szia!

Ha jol emlekszem, en olyan 10 GB kprul nyitottam meg dumpot. Az eszkoz
eclipse memory analyzer volt. A gep egy kutya kozonseges c2d, debian
testingel (amd64), 4 GB memoriaval es egy SSDvel volt. A modszer nem volt
tul bonyolult. Beallitottam 20 GB swapet a rendszernek, adtam olyan 15 GBt
memoriat a javanak, majd mielott hazamentem megnyitottam a dumpot. Masnao
reggelre ott viritott az eclipse a megmyitott dumppal, a tortadiagrammon
egybol latszott, h ki a hunyo. Nem kellett nyomkodnom tovabb semmittt, igy
nem tudom, hogy az eclipse mennyire hasitot volna, gondolom semennyire..