[Javalist] saját osztály a java.* csomagban

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Sze. 18., Sze, 13:20:56 CEST

Tudom, hogy nem lehet, mert Security kivételt dob a class loader, de
nem találtam sem a JLS-ben sem a JVM specifikációban.

Tudja valaki, hogy ki tiltja meg, hogy oda kerüljön egy osztály?

A kérdés úgy merül fel, hogy egy proxy generátort készítek, amelyik
egy osztályhoz készít egy proxy osztályt, lefordítja és betölti.
Valahogy úgy, mint a cglib, csak

- nem bytekódot generálok, hanem forráskódot, és on-the-fly fordítom
- nem a proxy létrehozásakor létrejövő ősosztályt proxy-zom, hanem egy
már korában létrehozottat

A tesztek során egy Object-hez is próbáltam proxy-t létrehozni, de
persze nem ment.

Dipl. Ing. Peter Verhas
peter at verhas.ch
skype: verhas