[Javalist] Agilis projekt

Vig Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Sze. 26., Cs, 09:35:32 CEST

Szerintem itt van a válasz a kérdésedben. Ha a CR magával vonja azt, hogy
több időt kaptok a fejlesztésre, és azt ki is fizetik, akkor innentől fogva
nem értem a kérdést.

Én most vagyok túl az agilis tűzkeresztségen, az is kb hasnló élmény volt.
Szerencsére az összekötőnk jól menedzselte az egészet, és ha jeleztük, hogy
egy cr megvalósítása sok időbe kerül, akkor azt szépen leegyeztette a
megrendelővel. Plusz kb a projket fele után csak minimális változtatásokat
engedett be, a nagyokat visszadobta, vagy több időt kért hozzá.

Üdv:
*VigB*

2013. szeptember 26. 9:16 Molnár Miklós írta, <timortinj at freemail.hu>:

> Illetve mivel nincs semmi írásos nyom, a change request mint olyan
> undefined.
> Na most van olyan mondjuk így kvázi-cr, nem is egy, ami az egész
> koncepciót és architektúrát alapjaiban megborítja: éppen tegnap.
> Na és én ettől dobtam le a láncot, mert hogy szerintem az agilis projekt
> módszertanba ez nem fér bele, "scope-ilag".

Anyagi résszel nincs probléma, fizetnek szépen és pontosan, mint a