[Javalist] Agilis projekt

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2013. Sze. 29., V, 23:47:27 CEST

Ezt egy kozos Google Docs alapu megoldas kivaltana

Security ok miatt tuti esélytelen. Ráadásul egy ilyen átállás nem megy
agilisen, szvsz.
Esetemben dolgozni kell és szállítani.
Csak olyan módosítás megy át, amit elbír az agilis projekt.
Ha meg tényleg újra kellene gombolni a kabátot arra meg öten hatfélét biztos
mondanának.
És az enyém lenne csak a hetedik ;)

Azutan le kell ulni a vezetokkel, es beszelni.

A scope nem az, hogy én jól érezzem magam, pláne a magam képére formáljam a
világot.
Hanem, hogy a kapcsolat fennmaradjon.
Mi dolgozunk, ők fizetnek.

ha alapveto problemak vannak

Van aki szerint nincs. ;)

Ezen felul valakinek a sarkara kell allni

Vannak diplomáciai, meg politikai problémák is, meg amikről nem is tudunk.
Vannak a projekt során - hogy is mondjam - nem kellő hangsúllyal eröltett
információk, amikre oda kell figyelni (kettős beszéd).
Szó nincs őszinteségről vagy pláne teljeskörű és objektív-szempontú
projekt-optimalizálásról.
A kétoldalú optimalizálás legfőbb célja, hogy a kapcsolat fennmaradjon, ők
megkapják, amit akarnak, mi meg megéljünk.
A perszonális problémák meg konvergáljanak a nullához. ;)

Van meg egy lehetoseg: kulsos scrum-szakerto bevonasa aki elkezd monitorozni
bizonyos jol definialhato metrikakat a cegnel, es a vezetes szamara tenykent
kezelheto formaban bemutatja, hogy ennel a cegnel bizony kaosz van

Ezek képlékeny dolgok és rakás pénzbe kerülnek.
Nem bírja el ez a projekt.
Ráadásul csomó más, másmilyen módszertanú projekt is van.

Keress olyanokat, akik legalabb az altalad felvetett problemak egy reszet
latjak

A problémák (egy részét mindenképpen) mondhatni mindannyian látjuk.
Viszont csak én csinálok ebből az egészből kabinetkérdést, engem nyomaszt a
legjobban, úgyis mint egyébként legöregebbet...

Mondjuk inkabb ugy, hogy a megrendelo valoszinuleg meg nem elegedetlen
annyira, hogy ne fizessen.

Ennek objektív számszerűsítésére még én sem vállakoznék.
A cégnek csak az én tudomásom szerint minimum 3+ éve dolgozunk
beszállítóként.
Símán benne lehet a pakliban, hogy csak én látok túl sötéten.
Meg én tudok a legkevesebbet: lásd dokumentálatlanság felhánytorgatásának
oktalansága. ;)