[Javalist] Java Appserver

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Ápr. 1., K, 19:28:57 CEST

Hi,

József Keresztes a következőt írta ekkor: 2014. április 1. 13:01:58
> Az a nagy igazság hogy nekem eddig nem volt bajom a Glassfish-el sem,
de
> most egy külső fejlesztő csinált egy alkalmazást ami intenzív
használatnak
> van kitéve. És mondhatjuk így a Glassfish mintha nem igazán bírná a
> terhelést...

Ha ez így van, akkor én inkább alkalmazáshibára gyanakodnék... akkor meg
tehetsz alá bármilyen alkalmazás szervert, azok se fogják bírni a
"terhelést".

Láttam már pár alkalmazás szervert terhelés alatt is, illetve hanyag módon
kivitelezett alkalmazásokkal is és ritka kivételtől eltekintve az alkalmazás
okozta a problémákat. Vagy valami erőforrás elzabálásával vagy azzal, hogy
tiltott dolgot művelt, például szálakat indított, önmaga kezelte az
erőforrásokat, nem dokumentált metódusokat használt vagy bármi egyéb
nem ajánlott dolgot művelt, mint például a System.gc() és a System.exit()
hívása... :)

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor