[Javalist] nagy méretű XML-ek feldolgozása

Zsombor gzsombor at gmail.com
2014. Aug. 11., H, 11:41:56 CEST

A SOAP használatának az az előnye meg van, hogy amíg találnak (írnak),
olyan SOAP kliens könyvtárat, ami képes ekkora XML-ek kezelésére, Neked
temérdek időd van arra, hogy egy olyan SOAP szerver oldali könyvtárat
csinálj, ami képes feldolgozni is :)
 Amúgy szerintem a küldő is sokkal jobban járna, ha meg tudnátok oldani,
hogy mondjuk 100-200 darab, nagyjából 10-20 MB-os xml-t küldene, s akkor a
feldolgozás is párhuzamosan haladhatna.

Üdv
 Zs