[Javalist] nagy méretű XML-ek feldolgozása

Cpt cpt at freemail.hu
2014. Aug. 12., K, 12:29:02 CEST

Sziasztok,  köszi a válaszokat, javaslatokat. A feldolgozás nagyja mindenképp aszinkron lesz. És mindenképp vágni kell az összes adaton és a maradék adatot is darabolni. Az attachment-et már én is felvetettem, de azt mondják sajnos az alapadatok ekkora méretűek. És hogy az optimalizálásig eljussunk, valamit le kell tenni az asztalra, egy nem nagy XML-ekre jól működő interface-t. Sajnos a helyzet adott. Kösz még1x az ötleteket.  üdv, Gábor