[Javalist] Postscript es az UTF-8 esete

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2014. Feb. 4., K, 18:48:09 CET

Csao!

Lusta diszno voltam, es megneztem, hogy az apache fop hogyan oldja meg a
problemat. Ket opcio van. Az egyik: cid fontkent agyazza be a ttf-et, es
akkor lehetoseg van tobb byte-tal leirni egy karaktert a szovegben.
Amiert nem ezt valasztottam: egyreszt olyasmit olvastam, hogy ehhez a
nyomtatonak is ismernie kell a ttf formatumot, es ezt nem tudom, hogy
igaz-e; masreszt a jelenlegi ps generalo cuccot nem tudjuk kidobni,
viszont o nem tud cid fontkent beagyazni.
A masik megoldas (es lesz hasznalva): a betutipust szettordeljuk
karakterkodolasonkent (tehat egy betutipus a latin1-nek, egy a
latin2-nek, es igy tovabb), a szoveg kiiratasnal megnezzuk, hogy az
adott betu melyik karakterkodolasnal ertelmes, es a hozza megfelelo
betutipust valasztjuk ki abban a pillanatban.

Jo ocsmany megoldas, jol illeszkedik a ps generalas tobbi reszehez.