[Javalist] Code Signing Certificate

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2014. Feb. 6., Cs, 12:46:49 CET

Sziasztok !

Tegnap sikerült végre aláírni a jar-t, és végülis nem én csináltam hanem a
rendszergazdánk. De beleütköztünk a következő problémába: Nem mindegy hogy
az aláírt jar honnan töltődik le. A saját gépemről szépen működik, meg
lehet nézni a tanúsítványláncot stb. De ha más serverre rakjuk fel onnan
már nem jó a dolog, kapunk egy "security warning"-ot:
The certificate is not valid and cannot used to verify the identity of this
website.
Pedig ennek a servernek is van tanúsítványa. Most úgy sejtjük hogy a
probléma abból ered hogy eltér a két tanúsítvány. Márpedig amit vettünk az
a tanúsítvány csak kód aláírásra szolgál, nem pedig server
ssl-tanúsítvány...

Egyelőre nézem a neten milyen megoldás lenne erre a problémára. Ha van jó
ötletetek szívesen meghallgatom.

Joe