[Javalist] Javalist elérhetőség

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Feb. 10., H, 11:45:47 CET

Lehet, hogy eddig szatyorban eltem, de errol meg nem hallottam.
Mentsegemre legyen mondva, hogy nincs Google-hosted projektem, en
eleve GitHubot hasznalok.

VIszont a Google Groups talan nem lesz leshutdownolva, mert egy csomo
kulcsszot lehet kiszdedni belole userekhez kotve, szoval nekik ez
aranybanya.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621