[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Feb. 21., P, 18:02:26 CET

Hi,

Richard O. Legendi a következőt írta ekkor: 2014. február 21. 17:57:08
> - HTTP + Git néha kicsit lassú lehet, inkább git v. ssh protokollt ajánlanék

Ez részletkérdés. :)

> - SVN-ben is igazából egy "kalap alá vetted a dolgokat", csak ki tudtad
> csekkolni az egyes könyvtárakat külön-külön. Igen, a Git nem így
> gondolkozik, de igazából nem okoz nagy problémát.

Szerintem okoz. Hogy tudok például Jenkins-en egy Git repository-ba gyúrt
projekteknél elérni akár csak azt, hogy egy bizonyos könyvtárban lévő
projektet fordítson, illetve ezen túl azt, hogy csak akkor fordítson, ha az
adott projektben volt változás és nem valahol a repository másik ágán. :)

> Ha fontos a fájlok átmozgatásának, módosításának, annak
> "visszarefaktorozásának" history-ja, tedd egybe. Egyébként mehet külön
is.

Mindegyik módon meg kell harapnom valamelyik ujjamat.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor