[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Feb. 22., Szo, 15:23:47 CET

Hi,

Gábor Lipták a következőt írta ekkor: 2014. február 21. 21:30:40
> Én nap mint nap git submodulokkal dolgozok, és nem mondanám
egyátalán
> nehéznek vagy nehézkesnek.

Viszont pont a git-submodule ágak között nem tudok egyszerűen
tartalmakat mozgatni, vagyis nem fog látszani, hogy például egy "atomi"
módosítás során honnan hova ment egy metódus, mert nincs közös
history.

> Ha esetleg nem találod el elsőre a jó felosztást, nincs baj, mert
> Gittel lehet fájlokat vagy könyvtárakat historyval együtt mozgatni
> másik Git repoba. Nincs probléma, pár utasítás.

Azért ez nem annyira triviális és ha több refaktorálás történik, amelyen nem
érintik egész fájlok vagy könyvtárak mozgását, akkor ismét nem látom,
hogy az adott módosítás from scratch keletkezett vagy egy másik
projektből (vagyis git repository-ból) került át egy refaktorálás kapcsán.

> Szánd rá az időt Gábor. Megéri. Szeretni fogod.

Szeretek új dolgokat megtanulni, használtam már Mercurial-t és Git-et is
nem saját projekt kapcsán, tehát nem ismeretlen az eszköz.

Azt viszont nem szeretem, hogy ha van egy eszközöm, akkor mindenképpen
azzal akarom megoldani a problémát, amikor esetleg vannak ennél jobb
megoldások is.

Jelenleg azt látom, hogy az általam igényelt feature set nincs lefedve Git
verziókezeléssel, illetve jelentős workaround kell ahhoz, hogy jól működjön.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor