[Javalist] Gondolatébresztő Git gondolatok

Zsombor gzsombor at gmail.com
2014. Feb. 23., V, 22:50:33 CET

A jenkins-es verifier a gerrit-be bekerült changeset-eket ellenőrzi, még
mielőtt eljutnának a master-be, mivel nem bízunk abban, hogy a fejlesztő
változtatása után fordulni fog minden, és minden unit teszt valóban zöld :)
Ez nálunk, jelenleg 20-25 perc körüli idő. Itt van leírva mit kell
nagyjából csinálni :
https://wiki.jenkins-ci.org/display/JENKINS/Gerrit+Trigger
 Úgy tudom, hogy a release branch-hez a jenkins job szimplán kézzel jön
létre, a jenkins "Copy job from ..." funkcionalitásával, kis átnevezésekkel
:)

Üdv
 Zs