[Javalist] Postscript es az UTF-8 esete

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Jan. 29., Sze, 23:28:24 CET

Elmeletileg, ha megjeleniteni meg tudjatok az UTF-8 -as szovegeket, a
nyomtatassal sem lehetnek problemak. A PostScript fajlba - amennyire
en tudom - a tisztan szoveges informaciok szovegkent kodolodnak le, a
grafikusan rajzolt szovegek pedig kepkent. Az elso esetben a
megjelenito feladata az UTF-8 tamogatasa, az utobbi esetben pedig a
rajzolo kode.

Fogalmam sincs, hogy most hogyan nyomtattok, milyen libbel, ilyesmi,
illetve a temaval nincs is tapasztalatom. De adj bovebb infot, hatha
ugy mar kerul ember, aki latta mar azt a libet / azt a kornyezetet,
amivel dolgoztok. Ennyibol nehez jo tanacsot adni.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu