[Javalist] Program verziójának lekérdezése

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Júl. 4., P, 21:26:27 CEST

Talan kicsit eros kifejezes az, hogy temetik a Maven-t. Inkabb azt
mondanam, hogy probaljak az Ant, a Maven es a Groovy elonyeit otvozni,
mert keves a Maven tudasa es nem akarnak validalhatatlan, nehezen
karbantarthato, bonyolult XML-eket gyartani (abban a pillanatban, hogy
Ant XML-t kezdesz belemixelni a pom.xml -be, minden megnyitott taggel
vesztesz a karbantarthatosagbol valamennyit)

A Gradle egy kompromisszumos megoldast ad, kepes elkezelni egy csomo
Mavenes hulyeseget, ugyanakkor ha a build folyamatba bele kell
avatkozni, a Groovy nyelv egyszerubb es konnyebben ertheto modot kinal
erre, a kulonbozo XML-es megoldasok hatranyai nelkul.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu